arg, jullov:D:D

VAD ÄR DET HÄR FÖR SKIT?
det går mig på nerverna och får mig att hata blogg.se
Tredje gången idag som jag har skrivit långa inlägg och sedan så dör sidan. Det gör att jag absolut inte vill blogga..
Funderar på att byta tillbaka till devote eller till wordpress--

iaf, jag är jätte glad eftersom det är jullov i morgon, och så ska gabriel sova här inatt :D
Mamma och pappa åker till tyskland i morgon så vi är ensamna hela helgen, dock ska nonno vara här ibland!
God mat väntar, hehehhehe:)

Nu ska jag kolla vad jag kan ha på mig i morgon, jag äger typ inga lite finare kläder, hmmmmmm...


en oredigerad tråkig bild, ägnad blogg.se!!



Ser ni att halva sidan av min blogg står med stora bokstäver?
snart byter jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0