promenad nästa!

Åh hej å hå!

Dagen har verkligen gått i ett! Uppe klockan åtta sedan har allt gått i 360!
Men sunne vattenland va superkul, (har vart där förut men)
Jag och Linnéa gjorde det kul. Faktiskt så är oddsen till att två ungdomar på sunne vattenland ska ha kul, ganska lågt..
För det är väldigt anpassat för yngre. Faktiskt så är nästan ingenting anpassat för lite äldre!
Lite synd faktiskt. Och sedan hörde jag att det kostar lika mycket med åkband och enté som på skara sommarland. Lite fail. Som tom säger. haha!
Men som sagt vi hade kul!

Nu ska jag och gabriel ta en promenad. Tänkte faktiskt fota lite om jag hinner. sen lovar jag att camp bilderna kommer ikväll!

pussochhejfrånmej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0