mina favvvvosar

Efter en slitsam vecka i hamar så va jag värd ett bad. Fyfan va gött det var, Låg och lyssnade på musik samtidigt som jag låg och halvsov i badet. Underbart.
Det är verkligen värt att ta hand om sig själv ibland. Bara ge sig själv tid.
Att ta sig själv i första hand. det är viktigare än vad man tror. För om man tänker efter. så gör man faktiskt det mesta för folk runtomkring sig. Man anpassar sig själv för att det ska funka för andra!
Tänkte bara tipsa lite om mina "favvo skönhetstips" Eftersom jag själv inte brukar ta hand om mig eller vad man kallar det så brukar jag låta mamma köpa sånna saker. Men jag har faktiskt hittar saker jag är riktigt nöjd med!

FÖRRESTEN!!!!!! ÅÅHH!
kommer ni ihåg det där shampot och balsamet som jag tipsade om? Det som gjorde håret rakt?
DET VA RENA SKITEN!
det funkade första dagen, men håret blev fett och då menar jag verkligen fett. = smörklump
efter bara en dag, Mindre än ett dygn nästan. helt sjukt.
Frisör shampo är trots allt det bästa...

Men nu kommer mina tips iaf!

dem två till vänster. Grymt gott luktar dem och åkerfuktar as bra!

Matrix biolage shampo. Totaly best! Dyrt men as bra..
Luktar så underbart gott också.

sf glansdroppar. "reder ut håret" och ger det lite glans. perfekt för mig iaf!

Kommentarer
Postat av: petra k

mitt hår blev också jäkligt fett av de där shampoot ;o

2009-08-06 @ 14:23:28
URL: http://petrakjellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0