klyftigt evelina!

ÅH!
Ibland får man klaga, jag brukar inte klaga men nu jävlar! MIN KROPP HAR NÅT FEL!
att jag är klumpig borde dom flesta veta vid det här laget.
Jag har en liten jävlig imflamation i min vänstra handled i någon muskel där. Min granne är ju doktor och hon babblade på i höstas om det där. Att jag skulle ha ett handledsskydd i ca 2-3 månader för att dets skulle läka ordentligt.
Då tänkte evelina:
I TVÅ TRE MÅNADER? ohno. never ever. och så blev det, jag örke helt enkelt inte. det va ju så bängligt.
Så den där handleden har jag ju ont i 24/7. Inte lika smart. Så jag är nästintill handikappad med vänster hand!

Sen kommer klumpedunsen n.1
Jag och mamma diskuterade lite inredning,
 men helt plötsligt fick jag lite dampryck och sprang och skulle stänga dörren. (jag lovar att jag verkligen kuttade)
Så springer jag rätt in i listen vid dörren. Jag trodde jag skulle bli av med min tå i några sekunder. Det gjorde så fruktansvärt ont. Evelina fick ännu mer ryck och springer runt i hela huset samtidigt som jag grinar (Y)

Jag lovar, halva min fot är lite halvt bortdomnad!
Smart girl, smart girl!

vi va på utflykt idag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0