home!

hej alla söta!

nu är jag hemma, så underbart skönt faktiskt.
men vilken vecka vi har haft. Dansat mig skyblöt varje dag. Dansa är verkligen det bästa jag vet. det bästa.
just nu står allt still i huvudet då jag sov 2,5 timme inatt. dansade till typ tre. Sen satt vi och pratade.
Åh, alla supersköna människor som är på camp. spelar ingen roll om man är ful som fan och är sämst i världen på det man håller på med, så är man lika uppskattad för det. alla är så goa mot varandra. som en bigmama family.

saknar allt redan. inte bra..

Jag tänkte att jag ska lägga ut MASSSSVIS med bilder och youtube klipp på när vi dansar. men nu är jag för trött.

jag längst fram i vit hatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0