ebba hardestam. vilken kvinna!

Hallå dear läsare!
Nu sitter jag med min fina ebba. så jävla grym människ!
Vi har vart på stan idag, jag fyndade en grym tröja från monki för endast 30 svenska riksdaler!
Vi har gått runt på persmäss med olika ögonskuggor. För vi har kommit på en sak.
Om man går runt och är lite crazy så kanske karlstad stad blir lite mer "INTEYTLIG" för jag tycker iaf att mycket folk på hammarö och i karlstad är ytliga och är så tråkiga och inte klarar av att bjuda på sig själva!
så vi försökte att få karlstad att gilla lite crazy saker!

Iaf, jag och mami och mormor körde tom till örebro idag. Han och linus skulle ta buss från örebro till skavsta och sedan flyga till pisa.
Fan va gött.
Orkar inte tänka mer på att dom kommer steka i solen varje dag och bada i poolen. nej det blir jobbigt...
Själv ska jag sitta i sverige och regna bort lite. tycker att det behövs..

världens finaste ebba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0