ut och lek, sol och stek!

ja, jag är faktiskt mest ute på dagarna och konsekvenserna blir dålig uppdatering.
Men de flesta är nog ute nu, 14 grader klagar vi inte på!

nu ska jag ringa och beställa en ansiktsbehandling då jag har väldigt dålig hy. mamma har börjat kalla mig pizza efter att jag kallat henne mensbarn hela kvällen (på skoj) vi skämtar en hel del.så tro inte att hon är helt bombad, haha!
Sen ringer jag och beställer tid hos zonterapeuten, alltid lika götttt..

och vetni ? jag har INGA läxor, hur gött får livet vara!
sen spanska proven fick jag mvg och vg på, är på samma kapitel som dom andra i matten, ingela är inte sur på mig längre.  great evelina!

den här låten är bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0