tom+lan = dålig kombination

ny dag!

jäklar så fort tiden går.
jag vill så himla gärna köra gräsklippare. jag och adrian kan ju köra tävling, det som är så himla roligt.....
men tydligen måste man vänta, ååååhhhhh.

jag skrattar faktiskt lite åt min bror tom som vart på lan inatt. han är det nån gång emellanåt.
ni vet grabbar i tonåren. Men i natt gick det inge vidare
han kom hem 8 i morse och spydde och hade hjärtklappningar. hahahahaha
Okej, han mår riktigt dåligt, men visst får han skylla sig själv ?
ingen har ju faktiskt tvingat honom att sitta uppe en hela natt och trycka pizza och en massa dricka,chips och allt vad dom nu gör och spelar dator. sicka ungar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0