motorintresserad

jag tog en paus från pluggandet och körde lite cross.
Jag älskar verkligen när det är geggigt man blir blöt och lerig över hela benen och när det går fort som fan och när man kan slira i leran. göra sönder hallersruds gräsmatta med att burna lite extra innan man drar iväg,
ramla lite men inget grin här inte,  när det är lite extra spännande ifall man klarar svängen och inte vurpar åt all världens väg , kör på och visa alla som går förbi att vi tjejer också kan vara motorintresserade.
Jag älskar att bara plocka isär saker och sedan skruva ihop det igen. skruvandet det är en hobby., hahahah

folk som känt mig länge säger alltid : evelina, jag lovar att du är född i en bil.

men om hela familjen är motorintresserade, man spenderar ungefär halva sommaren till go-kat tävlingar. känner allt möjligt folk inom branchen och kollar på biltävlingar stup i kvarten.
Åker runt i bilaffärer på helgerna och samtalsämnet med min far är alltid bilar.

min pappa tävlar i banracing när han har tid, han har även ett företag som säljer däck, han har jobbat inom detta hela sitt liv med att laga bilar osv.

min bror tävlar i go-kart och gjort sedan femte klass.

1
oscar,linus och brortom för ganska längesedan på en gokart tävling. jag skanar det!

min mamma kör lite motorcykel när hon har tid

och jag då ? jag måste ju också ha något. så det blev cross. inget jätte seriöst med tävlingar osv. men vem vet vad som kan hända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0