fin dag!

hallå!

den här dagen har varit bra.
Jag vet inte om jag nämnt något om att jag och min mattelärare inte kommer sådär jätte bra överens, men nu har jag, min klf och specialpedagogen på skolan kommit på en bra lösning!
Vi hade också styrelsemöte i skolan idag. Nördig som jag är så älskar jag det!!
Mysdag med linnea, sen drog family till m&m och käka mat sen direkt åkte jag,papa och linnea till kmti och drog ett styrkepass. Sjukt härligt känns det nu!
Dock har jag ätit laktosprodukter och är jätte dålig i magen, inte bra inte bra...

Nu väntar avsnitt av Prinsonbreak säsong 2! Ska bli så himla gött att krypa ner och bara se på mitt favoritprogram och s på faktiskt världens snyggaste kille, erkänn att han är det?

jag hittar ju inget fel på människan. wentworth miller...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0